Příspěvky konference

Informace pro autory příspěvků

Pro zápis příspěvku na konferenci:

  1. Zapište se do kurzu (pro registrované!)
  2. Klikněte na záložku "Přidat záznam"
  3. Vyplňte formulář příspěvku
  4. Tlačítkem "Uložit" příspěvek odešlete do databáze konference. Příspěvek nebude do schválení správcem veřejně dostupný.

Šablony pro příspěvky konference MoodleMoot.cz 2016

Finální verze příspěvků je nutno připravit a následně odeslat v požadovaném formátu:

WordŠablona pro plný příspěvek

WordUkázka stránky příspěvku v tištěném sborníku abstraktů

Šablony obsahují další instrukce pro použití. Příspěvky odesílejte ve formátu word.

Stránka: () 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ()
O autorovi / About Author
Datum vložení:
Date of entry:
14. září 2016
Jméno autora/autorů:
Author name(s):
Ing. Jan Meca
Organizace:
Organization/Company/Institution:
Střední průmyslová škola a Obchodní akademie, Bruntál
Země:
Country:
Česká republika
Představení autorů:
About authors:
ředitel a učitel ICT předmětů na Střední průmyslové škole a Obchodní akademii, Bruntál
O  příspěvku / About Presentation
Název příspěvku:
Title of the presentation:
Využití herních enginů pro výuku v prostředí LMS systémů
Použitý jazyk:
Language of the presentation:
Abstrakt příspěvku:
Abstract (summary):

Cílem příspěvku bude možnost využití herních enginů pro výuku v prostředí LMS systémů. Škola implementovala vlastní řešení pro prezentaci technických témat pomocí herního enginu Unreal Engine. Řešení umožňuje prezentovat například složité strojní mechanismy, například turbíny, motory, hydrogenerátory a další. V rámci prezentace příspěvku bude prezentován kurz v systému Moodle s využitím této technologie

Klíčová slova:
Keywords:

herní engin technické témata Moodle

Abstract (English)
(nepovinné/optional)

The aim of the paper will be the possibility of using game engines for teaching in an environment of LMS systems.

The school has implemented a custom solution for presenting technical topics using the game engine Unreal Engine. The solution allows for example to present a complex mechanical mechanisms, such as turbines, motors, pumps and others. The presentation will present the course in Moodle using this technology.


Keywords (English)
(nepovinné/optional)

game engine technical topics Moodle

Délka příspěvku:
Duration:
30 minut
Cílová skupina (více variant):
Target group:
Vývojáři kurzů/Course Developers
Úroveň znalostí:
State of the knowlege:
Pokročilý/Advanced learners
Sektor:
Sector:
Školy/School
Prezentace:
Presentation:
Příspěvek konference:
Paper:
Dokument aplikace Word Meca_příspěvek_MM2016.docx
Poznámka:
Comments:
Editovat Schválit 
Stránka: () 1 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ()